LogoLogo-mobiel

Strategische dagsessie

klapbord in vergaderruimte omtrent klaar voor strategische dagsessie
EEN BASIS OM OP TE BOUWEN

SAMEN NAAR DE BESTE AANPAK

WAAR STA JE EN WAAR WIL JE NAARTOE?

Tijdens een strategische dagsessie brengen we samen jouw bedrijf in kaart. Waar sta je? Waar wil je heen? Hoe breng je dit over op jouw doelgroep? Door deze aanpak kunnen we jouw wensen vertalen naar een online plan en leggen we een degelijke basis voor jouw website of -shop.

HET DNA VAN JOUW ORGANISATIE

Zonder verhaal je doelgroep aanspreken is een behoorlijke uitdaging. Als je niet opvalt en mensen geen reden zien om zaken met je te doen haal je jouw bedrijfsdoelen niet. Wat is het verhaal van jouw organisatie? Wat zijn de kernwaarden? Waar ligt de kracht van het bedrijf? Hoe ziet jouw doelgroep eruit? Deze zaken komen allemaal aan de orde.

EEN ONLINE AANPAK ALS UITKOMST

Aan het einde van de dag staat het DNA van jouw bedrijf op papier en is helder hoe we jouw doelgroep bereiken met welke online en offline tools. Ook hebben we de basis voor de bouwtekening van de website te pakken. Zo krijgt je alvast een voorproefje op het eindresultaat.
klapbord in vergaderruimte omtrent klaar voor strategische dagsessie
OPENBAREND, CREATIEF EN VERHELDEREND!
Jeroen Jansen - Jansen Schilders

VOLLEDIG VERZORGD

Een volledige dag samen zitten levert een hoop energie en nieuwe inzichten op, maar het kost ook de nodige energie. Door een goede lunch, versnaperingen, lekkere koffie en frisse sapjes wordt goed gezorgd voor de inwendige mens. Je hoeft maar aan te schuiven en alles wordt voor je geregeld. Hierdoor kun je je volledig focussen op het beste eindresultaat.

SAMEN CREËREN

De kracht van deze dagsessie is het samen doen. Je oefent zelf invloed uit op het eindresultaat. Beslissingen worden niet alleen sneller genomen, ze zijn ook beter, doordat alle betrokken disciplines aanwezig zijn. Van de designer, tot de programmeur, de organisatiedirecteur tot de medewerker. En het is ook nog eens hartstikke leuk!

OOK DOELTREFFENDER WERKEN?