SEO

RESULTAAT VOOR DE LANGE TERMIJN
VERSTEVIG JOUW ONLINE POSITIE
Veel potentiële klanten gebruiken voor hun zoektocht naar een product of dienst een online zoekmachine. Als jouw bedrijf érgens zichtbaar moet zijn, is het dus in de zoekresultaten. Wat als dit niet lukt?
Met zoekmachine optimalisatie (SEO) voorkom je dit. Je optimaliseert jouw website voor een betere online vindbaarheid. Daardoor krijg je meer bezoekers en contactverzoeken. Dat leidt tot betere verkoopresultaten. Dat leidt tot betere verkoopresultaten.
Aangezien er honderden factoren van invloed zijn op jouw positie binnen zoekmachines, is het raadzaam eerst in kaart te brengen wat jouw doelen zijn. Vervolgens maken we een plan, voeren we het uit, evalueren we het en sturen we bij.
Met zoekmachine optimalisatie (SEO) voorkom je dit. Je optimaliseert jouw website voor een betere online vindbaarheid. Daardoor krijg je meer bezoekers en contactverzoeken. Dat leidt tot betere verkoopresultaten. Dat leidt tot betere verkoopresultaten.
Aangezien er honderden factoren van invloed zijn op jouw positie binnen zoekmachines, is het raadzaam eerst in kaart te brengen wat jouw doelen zijn. Vervolgens maken we een plan, voeren we het uit, evalueren we het en sturen we bij.


ZOEKMACHINE-ONDERZOEK
ZOEKWOORDENONDERZOEK
Weet jij precies welke zoekwoorden jouw klanten gebruiken in hun zoektocht? Vaak is dit niet het geval. Met een zoekwoorden-onderzoek ontdek je dit.
SEO AUDIT
Benieuwd naar hoe jouw online vindbaarheid er op dit moment voorstaat? Voer dan bij ons de SEO audit uit en ontdek wat je kunt verbeteren.
CONCURRENTIEANALYSE
Wie zijn jouw online concurrenten? Hoe sta jij er online voor in vergelijking met hen? Een analyse geeft je meer inzicht in zoekwoorden en online kansen.
EVALUEREN EN BIJSTUREN
Veranderingen in de markt en de manier waarop mensen zoeken, hebben invloed op jouw vindbaarheid. Om in beeld te blijven, dien je er voortdurend aan te werken.

ZOEKMACHINE TECHNIEK
SNELHEID
De snelheid van jouw website of webshop wordt door zoekmachines gemeten en heeft invloed op jouw positie binnen deze omgeving. Voldoe jij aan de norm?
URL-STRUCTUUR
Zijn je URL's clean en worden ze goed geïndexeerd in de zoekmachines? Daarnaast kunnen onzichtbare links jouw positie binnen de zoekmachine beïnvloeden.
MOBIELE WEERGAVE
Mobiele weergave (smartphones) is de huidige standaard. Wanneer jouw website hier niet aan voldoet, heeft dit een negatief effect op jouw vindbaarheid.
VOICE SEARCH
Zoeken op spraak neemt toe. Hierdoor verandert de manier waarop mensen zoeken. Wil je meer klanten binnen halen via internet? Zet in op spraak.


ZOEKMACHINE PROMOTIE
LINKBUILDING
Externe links naar jouw website of webshop die jouw autoriteit verhogen, waardoor je hoger in de zoekmachines terechtkomt.
SOCIAL MEDIA MARKETING
Wij zorgen dat alle online kanalen in lijn zijn met je huisstijl en dat je verkeer genereert vanuit social media naar jouw website of -shop.
GASTBLOGGEN
Door artikelen te schrijven in vakbladen of op LinkedIn laat je niet alleen jouw expertise zien. Het heeft een positieve invloed op jouw vindbaarheid in de zoekmachineresultaten.
LOKALE VINDBAARHEID
Goed gevonden worden in een specifieke regio? Dit kan met lokale zoekmachine optimalisatie, gecombineerd met een goed ingerichte Google Mijn Bedrijf-pagina.