Online adverteren

EFFECTIEF ADVERTEREN
MEER BEKENDHEID, MEER OMZET
Met online adverteren ga je doelgericht te werk. Je selecteert zelf welke groep mensen jouw advertenties te zien krijgt. Hierdoor is online adverteren een effectief middel. Zowel voor het versterken van jouw imago als voor het genereren van meer omzet.
Voordat een potentiële klant overgaat tot een aankoop, doorloopt hij of zij een aantal stappen: oriënteren, afwegen en kiezen. Met online adverteren wordt jouw bedrijf in deze fases zichtbaar voor de klant. De kans dat de keuze op jou valt, stijgt.
INVASCON zet verschillende online advertentie-kanalen in, afhankelijk van wat er nodig is. Zo is het mogelijk om te adverteren binnen zoekmachines (SEA). Maar ook binnen social media-kanalen. We bepalen de beste advertentiemix aan de hand van de opgestelde doelen en strategie.
Voordat een potentiële klant overgaat tot een aankoop, doorloopt hij of zij een aantal stappen: oriënteren, afwegen en kiezen. Met online adverteren wordt jouw bedrijf in deze fases zichtbaar voor de klant. De kans dat de keuze op jou valt, stijgt.
INVASCON zet verschillende online advertentie-kanalen in, afhankelijk van wat er nodig is. Zo is het mogelijk om te adverteren binnen zoekmachines (SEA). Maar ook binnen social media-kanalen. We bepalen de beste advertentiemix aan de hand van de opgestelde doelen en strategie.


SEARCH ENGINE ADVERTISING (SEA)
GOOGLE ADWORDS
Helemaal bovenaan staan in Google Search? Met AdWords toon je relevante advertenties aan de juiste doelgroep en kun je volgen wat het oplevert.
YOUTUBE
Na Google is YouTube de grootste online zoekmachine. Bijna twintig procent van de Nederlanders maakt er dagelijks gebruik van.
GOOGLE SHOPPING
Als eigenaar van een webshop je producten met foto's eruit laten springen binnen Google? Bij specifieke zoek-woorden? Dat kan met Google Shopping.
MICROSOFT ADS
Ook wel Bing Ads. Een minder bekende zoekmachine, maar wel een om serieus te nemen. De advertentiekliks zijn goedkoper en er is minder concurrentie van andere bedrijven.

SOCIAL ADVERTISING
LINKEDIN ADVERTEREN
Is de zakelijke markt jouw doelgroep? Dan is LinkedIn, met ruim vier miljoen Nederlandse gebruikers, daar een geschikt platform voor.
FACEBOOK ADVERTEREN
Facebook is het meest gebruikte social mediakanaal van Nederland. Op basis van geo- en demografische data worden advertenties heel gericht opgezet.
INSTAGRAM ADVERTEREN
Geschikt wanneer je een doelgroep onder dertig jaar wilt aanspreken – of je nu adverteert voor jouw website of -shop. Je kunt advertenties en verhalen plaatsen of je eigen bedrijfspagina aanmaken.
PINTEREST ADVERTEREN
Dit plaatjeskanaal met prikborden wordt veel gebruikt om inspiratie op te doen. Vooral vrouwen gebruiken Pinterest. Is Pinterest interessant voor jouw doelgroep?
