LogoLogo-mobiel

Horecaslagerij Manders

WEBAPPLICATIE OP MAAT

ÉÉN STANDAARD VOOR ALLE ORDERS

Voicemail, fax, handgeschreven briefjes en e-mails: bestellingen kwamen van alle kanten binnen bij Horecaslagerij Manders. Handschriften waren soms onleesbaar, voicemails niet altijd goed te verstaan en elke klant gebruikte zijn eigen benaming voor producten. Veel extra werk dus. Horecaslagerij Manders gaf INVASCON de opdracht een oplossing te bedenken. We bouwden een webapplicatie op maat.

Hoe werkt het? Horecaklanten loggen in op het systeem. Daar staan hun producten, die ze selecteren met behulp van de menukaart, klaar. Even de aantallen invullen, bevestigen en de volgende dag staat de bestelling op de stoep.

Met productenbeheer, een klantdashboard en orderhistorie heeft de slager volledige controle op het klantproces verworven. En doordat de kans op fouten is afgenomen, verloopt het bedrijfsproces stukken efficiënter.

DOOR ONS UITGEVOERD

schaakbord op een laptop

KLANTEN AAN/UITZETTEN

Omdat het systeem enkel voor horecaklanten is, is er een optie ingebouwd om klanten te verificieren alvorens ze toegang krijgen en een bestelling kunnen plaatsen.

DUBBEL UITGEVOERD

Bestellingen komen altijd binnen. Mocht de mailserver uitvallen dan wordt de bestelling alsnog opgeslagen in het systeem. Op die manier kunnen ze in de slagerij altijd doorwerken.

RESPONSIVE

De applicatie is ook te benaderen via de smart-phones en tablets, zodat ook via die apparaten makkelijk een bestelling geplaatst kan worden.

INVASCON HEEFT EEN HELE POSITIEVE IMPACT OP ONS GEHAD!

Dhr. Manders - Horecaslagerij Manders
BEKIJK DEZE WEBSITE

OOK JOUW BEDRIJFSPROCES OPTIMALISEREN?